Autor |
Thema |
|
Sebastian Gähler
18 Beiträge |
Erstellt am: 06 Mai 2005 : 13:07:04 Uhr
|
Sali Zämä
I wör gern d SBV-Lizenz löse! Find ich im Internet niergens es Ameldeformular? Oder cha mir da öbert zueschicke oder maile? Wär mega lieb! Liebs Grüessli us St. Galle |
|
Sacha
Schweiz
16 Beiträge |
Erstellt am: 06 Mai 2005 : 13:27:15 Uhr
|
Hallo Sebastian,
Für die Lizenz melde dich bei einem Klub, der beim SBV SP angeschlossen ist. Dort kannst du auch gleich das Formular ausfüllen. Adressen findest du auf der Rückseite der Swiss Pool Billard News Zeitung oder melde dich für weitere Adressen beim Sekretariat. Adressen unter www.poolbillard.ch
Freut mich, dich wieder in der Poolwelt anzutreffen. [;)]
Grüsse Sacha |
Bearbeitet von: Sacha am: 06 Mai 2005 13:29:24 Uhr |
|
|
Sebastian Gähler
18 Beiträge |
Erstellt am: 06 Mai 2005 : 13:48:42 Uhr
|
Hey Sacha ;-)
Danke vielmol! Hm i glob üsern Club "Pool Connection" isch nüm bim SBV debi....mischt...sus mueni z Wil mol luege, döt spielt glob de Camil Weber bide Seniore...Chas chum erwarte wieder Turnier spiele wie früener ide alte Ziite, isch eifach hammer gsi :-)
machs no guet und bis bald. werd am SO 19. juni d schwizermeisterschaft cho go luege, und i hoff gseh wieder alti bekannti ;)
greets |
|
|
Sebastian Gähler
18 Beiträge |
Erstellt am: 06 Mai 2005 : 13:56:10 Uhr
|
hey sacha, chasch du mir bitte sege ab wenn di neu saison beginnt? wär mega lieb danke :-)
mfg |
|
|
Sacha
Schweiz
16 Beiträge |
Erstellt am: 06 Mai 2005 : 14:43:58 Uhr
|
Ciao Seb, Denn gseh mer üs am Sunntig, 19. Juni ade SM.
Di neui Saison feed am 1. Juli an. Saison und Lizänze duure neu vo Juli bis Juni.
Grüessli Sacha |
|
|
Sebastian Gähler
18 Beiträge |
Erstellt am: 06 Mai 2005 : 15:31:41 Uhr
|
hey sacha
danke viel viel mol! früener isch äbä d saison bis am november gange, aber wo ich ufghört ha hets glob grad gänderet, merci :-) hey i cha d lizenz über de OBC löse, di meischte kenni alli no vo det. chas chum erwarte wieder turnier z spiele *zitter* :-) cha endli mis tüüre Bear wieder füreneh und trainiere...zu geil ;-)
machs guet und guet stoss ade SM! bis denn....
|
|
|
|
Thema |
|